//
کدخبر: ۴۵۵۸۰۴ //
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد؛

نحوه انجام فرآیند رای‌گیری تمام الکترونیک/ دور اول، انتخابات با کیفیتی در استان رقم خورد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نحوه انجام فرآیند رای‌گیری تمام الکترونیک را تشریح کرد.

 نحوه انجام فرآیند رای‌گیری تمام الکترونیک/ دور اول، انتخابات با کیفیتی در استان رقم خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه زمان آغاز و پایان تبلیغات داوطلبین در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

"علی شعبانی" رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: در دور اول، انتخابات خوب و با کیفیتی رقم خورد و ماموریتی که رهبر معظم انقلاب به  دولت سپرد به درستی و در سلامت کامل انجام شد.

وی افزود: در استان کرمانشاه داوطلبین برای کسب هشت کرسی حضور در  مجلس شورای اسلامی باهم به رقابت پرداختند که نماینده‌ها در پنج حوزه انتخابیه تعیین تکلیف شدند و سه کرسی باقیمانده مربوط به شهرستان کرمانشاه باقیمانده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: در دور اول انتخابات آقای محمد رشیدی با کسب  بالاترین رای به عنوان نماینده کرمانشاه انتخاب شد و آقایان؛ عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل‌الله رنجبر و  ابراهیم رحیمی زنگنه به عنوان چهار نفر از داوطلبینی که بیشترین رای را داشتند در دور دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود باهم به رقابت خواهند پرداخت.

شعبانی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود گفت: فرصت تبلیغات داوطلبین از ساعت ۲۴ سیزدهم اریبهشت‌ماه لغایت هشت صبح ۲۰ اردیبهشت می‌باشد.

وی در تشریح نحوه اخذ رای به صورت کاملا مکانیزه گفت: رای دهندگان پس از احراز هویت کارت ویژه رای دریافت می‌کنند و پس از قراردادن کارت روی دستگاه تصاویر داوطلبین را مشاهده خواهند کردند و پس از انجام رای‌گیری تعرفه اخذ رای در صندوق قرار می‌گیرد.

31cfcceb-550f-4a4f-8f43-b8a517f9bca8

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد:فرآیند رای گیری در دور دوم انتخابات بسیار ساده است و رای دهندگان با هر سطح سوادی می‌توانند رای دهند.

وی تصریح کرد: هرچند از سوی وزارت کشور به استان‌ها این اختیار داده شده که در دور دوم ۳۰ درصد صندوق‌های اخذ رای را کاهش دهند اما هنوز تصمیم‌گیری در این زمینه انجام نگرفته و با نظر استاندار محترم تعیین تکلیف خواهد شد.

شعبانی اذعان داشت:دور اول انتخابات سالم‌ترین  دوره انتخاباتی بوده و هیچگونه حمایتی از داوطلبین انتخاباتی انجام نگرفته است و به اعتراضات کاندیداها نیرثز در اسرع وقت رسیدگی شده است که در دور دوم نیز با سلامت بیشتری انجام خواهد گرفت.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان